تردمیل تن آرا TA 2000HI آخرین سرعتی که به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر است که با وجود گیره ایمنی، اگر حین تمرین تعادل کاربر از بین برود با جدا شدن گیره از دستگاه، موتور تردمیل خاموش می شود. وزن دستگاه مذکور 77 کیلوگرم است که در زیر آن چرخ تعبیه شده است. ابعاد دستگاه 80*35*177 سانتی متر است که قابلیت تاشوندگی دارد و در صورت لزوم بوسیله جک گازی مجددا نصب می شود. از قابلیت های این تردمیل سنسور ضربان قلب بر روی دسته هاست.

تردمیل تن آرا مدل 2000 HI ساخت کشور ایران است که دارای 1 سال گارانتی و 3 سال خدمات پس از فروش است. این دستگاه مجهز به نمایشگر LCD است. با استفاده از شیب تردمیل که به صورت برقی تا 15 درجه تنظیم می شود. از قابلیت های ویژه این تردمیل می توان به کلید تنظیم شیب و سرعت روی دسته،ضربه گیر SDS و محل قرارگیری بطری آب اشاره کرد.

قدرت موتور این تردمیل 4 اسب بخار است که تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل می کند. این دستگاه چند منظوره است و دارای ماساژور، مسگری و پایه درازنشست میباشد، همچنین 6 برنامه تمرینی پیش فرض دارد و از طریق آن ها می توان تمرینات تکمیلی انجام داد. ابعاد تسمه تردمیل 125*42 سانتی متر است.